- Kategorie:
- SZOSA SAMOTNIE.682
- SZOSA TOWARZYSKA.173
- TOROWO.5
- TREKKING SAMOTNIE.1147
- TREKKING TOWARZYSKI.41
- TRENAŻER.40
Wpisy archiwalne w miesiącu
Maj, 2013
Dystans całkowity: | 139.32 km (w terenie 19.00 km; 13.64%) |
Czas w ruchu: | 06:30 |
Średnia prędkość: | 21.43 km/h |
Maksymalna prędkość: | 32.20 km/h |
Suma kalorii: | 8 kcal |
Liczba aktywności: | 3 |
Średnio na aktywność: | 46.44 km i 2h 10m |
Więcej statystyk |
CCCXI etap -...Сухой SU-22...
Niedziela, 5 maja 2013 | dodano: 05.05.2013Kategoria TREKKING SAMOTNIE
Trasa: Kruszwica-Gocanowo-Witowice-Popowo-Złotowo-Połajewo-Przewóz-Mielnica-Łuszczewo-Lubstówek-Rzeszynek-Kościeszki-Włostowo-Kruszwica
Po uruchomieniu produkcji kolejnej wersji Su-17 oznaczonej przez radzieckich wojskowych jako M4, w 1983 roku postanowiono opracować także jej wariant eksportowy. Tym jednak razem, przynajmniej sojusznicy z Układu Warszawskiego mogli liczyć na większą przychylność moskiewskich władz i samolot SU-22M4 w swym wyposażeniu i uzbrojeniu był prawie identyczny jak Su-17M4.
SU-22M4, nr taktyczny 9103, rok produkcji 1985
Użytkowany w 40 Pułku Lotnictwa Myśliwsko-Bombowego JW1958 w Świdwinie
Miejsce ostatniego stacjonowania - 33 BLot w Powidzu
Dane taktyczno-techniczne Su-22M4:
długość samolotu (w nawiasie z OCP): 17,34 m ( 19,02 m );
wysokość: 5,13 m ;
rozpiętość ze skosem skrzydła 63 stopnie (30 stopni): 10,02 m ( 13,68 m );
rozstaw kół podwozia głównego: 3,83 m ;
powierzchnia nośna ze skosem skrzydeł 30 stopni (63 stopnie): 38,49 m2 ( 34,85 m2 );
masa własna (maksymalna startowa): 12161 kg ( 19400 kg );
maksymalna masa uzbrojenia podwieszeń: 4070 kg ;
masa paliwa integralnego (z podwieszanym): 4550 kg ( 7750 kg );
prędkość maksymalna bez podwieszeń: 1,7 Ma;
prędkość wznoszenia: 230 m/s;
maksymalne przeciążenia: +7 do - 3 g ;
maksymalny pułap (z dopalaniem): 12000 m (15200m);
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 200 m: 1070 km ;
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 11000 m: 1780 km ;
zasięg do przebazowania: 2550 kg ;
rozbieg bez dopalacza (z dopalaczem): 2000 m (900- 1100 m );
dobieg bez spadochronu (ze spadochronem): 1500 m (1100- 1300 m )
Komora podwozia przedniego
Wyrzutnia rurowa O-25
Komora silnika
Goleń podwozia
Działko NR-30 kalibru 30mm
Suczkowe napisy eksploatacyjne
Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3 (kcal)
Po uruchomieniu produkcji kolejnej wersji Su-17 oznaczonej przez radzieckich wojskowych jako M4, w 1983 roku postanowiono opracować także jej wariant eksportowy. Tym jednak razem, przynajmniej sojusznicy z Układu Warszawskiego mogli liczyć na większą przychylność moskiewskich władz i samolot SU-22M4 w swym wyposażeniu i uzbrojeniu był prawie identyczny jak Su-17M4.
SU-22M4, nr taktyczny 9103, rok produkcji 1985
Użytkowany w 40 Pułku Lotnictwa Myśliwsko-Bombowego JW1958 w Świdwinie
Miejsce ostatniego stacjonowania - 33 BLot w Powidzu
Dane taktyczno-techniczne Su-22M4:
długość samolotu (w nawiasie z OCP): 17,34 m ( 19,02 m );
wysokość: 5,13 m ;
rozpiętość ze skosem skrzydła 63 stopnie (30 stopni): 10,02 m ( 13,68 m );
rozstaw kół podwozia głównego: 3,83 m ;
powierzchnia nośna ze skosem skrzydeł 30 stopni (63 stopnie): 38,49 m2 ( 34,85 m2 );
masa własna (maksymalna startowa): 12161 kg ( 19400 kg );
maksymalna masa uzbrojenia podwieszeń: 4070 kg ;
masa paliwa integralnego (z podwieszanym): 4550 kg ( 7750 kg );
prędkość maksymalna bez podwieszeń: 1,7 Ma;
prędkość wznoszenia: 230 m/s;
maksymalne przeciążenia: +7 do - 3 g ;
maksymalny pułap (z dopalaniem): 12000 m (15200m);
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 200 m: 1070 km ;
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 11000 m: 1780 km ;
zasięg do przebazowania: 2550 kg ;
rozbieg bez dopalacza (z dopalaczem): 2000 m (900- 1100 m );
dobieg bez spadochronu (ze spadochronem): 1500 m (1100- 1300 m )
Komora podwozia przedniego
Wyrzutnia rurowa O-25
Komora silnika
Goleń podwozia
Działko NR-30 kalibru 30mm
Suczkowe napisy eksploatacyjne
Rower:Merida
Dane wycieczki:
56.98 km (9.00 km teren), czas: 02:31 h, avg:22.64 km/h,
prędkość maks: 32.20 km/hTemperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3 (kcal)
CCCX etap -...wzdłuż toru...
Czwartek, 2 maja 2013 | dodano: 02.05.2013Kategoria TREKKING SAMOTNIE
Trasa: Kruszwica-Szarlej-Sikorowo-Dulsk-Góra-Witowy-Karczyn PKP- Wróble-Bródzki-Kruszwica
Kanał Bachorze i most na lini kolejowej nr 131 ( magistrala węglowa )
Kierunek Zduńska Wola Karsznice i zwrotnica z napędem hydraulicznym
Główka standardowej szyny ( 74,3 mm )
Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3 (kcal)
Kanał Bachorze i most na lini kolejowej nr 131 ( magistrala węglowa )
Kierunek Zduńska Wola Karsznice i zwrotnica z napędem hydraulicznym
Główka standardowej szyny ( 74,3 mm )
Rower:
Dane wycieczki:
30.98 km (5.00 km teren), czas: 01:31 h, avg:20.43 km/h,
prędkość maks: 28.50 km/hTemperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3 (kcal)
CCCIX etap -...o jeden most za blisko...
Środa, 1 maja 2013 | dodano: 01.05.2013Kategoria TREKKING SAMOTNIE
Trasa: Kruszwica-Tupadły-Inowrocław-Batkowo-Dziarnowo-Węgierce-Janikowo-Kołuda Mała-Balice-Górki-Ciechrz-Żegotki-Bożejewice-Sławsk Wlk.-Kruszwica
Wyremontowany most kolejowy na Noteci w okolicy Dziarnowa
Widok z mostu w kierunku północnym
Widok z mostu na rumaka
Widok z mostu w kierunku południowym
Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2 (kcal)
Wyremontowany most kolejowy na Noteci w okolicy Dziarnowa
Widok z mostu w kierunku północnym
Widok z mostu na rumaka
Widok z mostu w kierunku południowym
Rower:Merida
Dane wycieczki:
51.36 km (5.00 km teren), czas: 02:28 h, avg:20.82 km/h,
prędkość maks: 31.20 km/hTemperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2 (kcal)