Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Arnoldzik z miasteczka Kruszwica. Mam przejechane 123434.78 kilometrów w tym 2278.26 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.39 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 63289 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Arnoldzik.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Maj, 2013

Dystans całkowity:139.32 km (w terenie 19.00 km; 13.64%)
Czas w ruchu:06:30
Średnia prędkość:21.43 km/h
Maksymalna prędkość:32.20 km/h
Suma kalorii:8 kcal
Liczba aktywności:3
Średnio na aktywność:46.44 km i 2h 10m
Więcej statystyk
  • DST 56.98km
  • Teren 9.00km
  • Czas 02:31
  • VAVG 22.64km/h
  • VMAX 32.20km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • Kalorie 3kcal
  • Sprzęt Merida
  • Aktywność Jazda na rowerze

CCCXI etap -...Сухой SU-22...

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Trasa: Kruszwica-Gocanowo-Witowice-Popowo-Złotowo-Połajewo-Przewóz-Mielnica-Łuszczewo-Lubstówek-Rzeszynek-Kościeszki-Włostowo-Kruszwica

Po uruchomieniu produkcji kolejnej wersji Su-17 oznaczonej przez radzieckich wojskowych jako M4, w 1983 roku postanowiono opracować także jej wariant eksportowy. Tym jednak razem, przynajmniej sojusznicy z Układu Warszawskiego mogli liczyć na większą przychylność moskiewskich władz i samolot SU-22M4 w swym wyposażeniu i uzbrojeniu był prawie identyczny jak Su-17M4.
SU-22M4, nr taktyczny 9103, rok produkcji 1985
Użytkowany w 40 Pułku Lotnictwa Myśliwsko-Bombowego JW1958 w Świdwinie
Miejsce ostatniego stacjonowania - 33 BLot w Powidzu
Dane taktyczno-techniczne Su-22M4:
długość samolotu (w nawiasie z OCP): 17,34 m ( 19,02 m );
wysokość: 5,13 m ;
rozpiętość ze skosem skrzydła 63 stopnie (30 stopni): 10,02 m ( 13,68 m );
rozstaw kół podwozia głównego: 3,83 m ;
powierzchnia nośna ze skosem skrzydeł 30 stopni (63 stopnie): 38,49 m2 ( 34,85 m2 );
masa własna (maksymalna startowa): 12161 kg ( 19400 kg );
maksymalna masa uzbrojenia podwieszeń: 4070 kg ;
masa paliwa integralnego (z podwieszanym): 4550 kg ( 7750 kg );
prędkość maksymalna bez podwieszeń: 1,7 Ma;
prędkość wznoszenia: 230 m/s;
maksymalne przeciążenia: +7 do - 3 g ;
maksymalny pułap (z dopalaniem): 12000 m (15200m);
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 200 m: 1070 km ;
maksymalny zasięg z 2000 kg bomb z lotem na wysokości 11000 m: 1780 km ;
zasięg do przebazowania: 2550 kg ;
rozbieg bez dopalacza (z dopalaczem): 2000 m (900- 1100 m );
dobieg bez spadochronu (ze spadochronem): 1500 m (1100- 1300 m )
Komora podwozia przedniego

Wyrzutnia rurowa O-25

Komora silnika

Goleń podwozia

Działko NR-30 kalibru 30mm

Suczkowe napisy eksploatacyjne 





  • DST 30.98km
  • Teren 5.00km
  • Czas 01:31
  • VAVG 20.43km/h
  • VMAX 28.50km/h
  • Temperatura 12.0°C
  • Kalorie 3kcal
  • Aktywność Jazda na rowerze

CCCX etap -...wzdłuż toru...

Czwartek, 2 maja 2013 · dodano: 02.05.2013 | Komentarze 2

Trasa: Kruszwica-Szarlej-Sikorowo-Dulsk-Góra-Witowy-Karczyn PKP- Wróble-Bródzki-Kruszwica


Kanał Bachorze i most na lini kolejowej nr 131 ( magistrala węglowa )

Kierunek Zduńska Wola Karsznice i zwrotnica z napędem hydraulicznym

Główka standardowej szyny ( 74,3 mm )




  • DST 51.36km
  • Teren 5.00km
  • Czas 02:28
  • VAVG 20.82km/h
  • VMAX 31.20km/h
  • Temperatura 15.0°C
  • Kalorie 2kcal
  • Sprzęt Merida
  • Aktywność Jazda na rowerze

CCCIX etap -...o jeden most za blisko...

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Tupadły-Inowrocław-Batkowo-Dziarnowo-Węgierce-Janikowo-Kołuda Mała-Balice-Górki-Ciechrz-Żegotki-Bożejewice-Sławsk Wlk.-Kruszwica


Wyremontowany most kolejowy na Noteci w okolicy Dziarnowa

Widok z mostu w kierunku północnym

Widok z mostu na rumaka

Widok z mostu w kierunku południowym