avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116071.96 kilometrów w tym 2221.96 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Wiatr 4m/s
  • Sprzęt Trek
  • mapa trasy mini

Ponad wszystko przedkładam (9876)

Środa, 31 lipca 2024 · dodano: 31.07.2024 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Włostowo-Mirosławice-Witkowo-Młyny-Strzelno-Markowice-Przedbojewice-Kruszwica

Wczoraj, dziś i jutro... Był, jest i będzie rower. Nawet jak w zamyśle pierwotnym inne plany na środowe popołudnie były. Tak mi się póki co jeszcze wydaje co rowerowej ukochanej jazdy deficyt i ilości nikłe, zatem przedkładam przed inne zadania, też ważne ale nie najważniejsze. Coś może, zaczekać a coś nie koniecznie, pogodzić należy i coby rzecz jasna nie zwariować, ogłupieć znaczy. W moim mniemaniu oczywiście tylko, bowiem zdanie innych w znaczeniu jakby tu mniej istotnym.
Pojechałem więc i dziś, krócej a szybciej, pętle swoją po raz kolejny zatoczyć. Dobrze mi z tym, póki wszystko się kręci, prawidłowo pracuje i nic nie boli. Wiatru powiew z końca dniem mniej odczuwalny, tylko raz po raz mocniej dmuchnąć próbował. Ciepło, nie gorąco na lipcowego miesiąca kres, tak w sam raz...

...A że lipiec, pomimo wszystko zły nie był to nieco statystyki na sierpnia zachętę :)