avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116071.96 kilometrów w tym 2221.96 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Prędkość max. 53.33km/h
  • Wiatr 3m/s
  • Sprzęt Trek

Wiatr bliżej nieokreślony (8950)

Sobota, 29 czerwca 2024 · dodano: 29.06.2024 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Włostowo-Kościeszki-Rzeszynek-Lubstówek-Borowa-Łuszczewo-Mielnica-Przewóz-Nowa Wieś-Tomisławice-Piotrków Kujawski-Kaczewo-Nasiłowo-Bytoń-Witowo-Płowce-Radziejów-Bronisław-Papros-Wola Wapowska-Wolany-Bródzki-Kruszwica-Kobylniki-Kruszwica

Latem mówią, że za ciepło na rower a porą przeciwną, że znów za zimno. No to jak to jest tak w sam raz na rower ? Bywa od święta com tak zwanego komfortu termicznego doświadczam i zarówno poty nieprzyjemne nie występują jak i chłód po gaciach nie ciągnie. Ciepło ciepłu jak i chłód chłodowi nierówny, nie da się jednoznacznie określić co lepsze zatem. Pomimo dzisiejszego upału czy też skwaru z nikłym powiewem połączonego, nie było aż tak źle i rzadko bywa póki jeździec rowerowy w ruchu. Na postoju termicznie mniej przyjemniej być może a i robak kąśliwy całości dopełnia, bo jak nie ugryzie to po lepkiej skórze łazi.
Tak mi coś się dziś zdawało com odcinkiem drogi pewnym nigdy nie jechałem a przynajmniej wyciągnąć z pamięci trudno i w zapisach żadnej wzmianki. Droga Kaczewo - Bytoń... Hmmm... Co więcej, przez wsie obie razy wiele przejeżdżałem, dnia jednego nawet. Kaczewo, kierunkowskaz kilometrowy Bytoń... Bytoń, tak już wiem, jest tam kościół smukły taki jak na przedwojennej fotografii. Jest i także we wsi Bytoń znak na Kaczewo wskazujący i pomyśleć żem ja w przekonaniu, że to wioska na uboczu jakaś, nie po drodze mi tam. Nic mylnego bardziej, bowiem czy świadomie czy też nie i przejazdem też zazwyczaj, byłem tam nie raz.
No tak, miało być o wietrze, który dziś mątliwy jakiś sam nie wiedział jak i skąd wiać ma... Zmienny znaczy, kierunek raz po raz swój zmieniał a wiał raz a raz nie wiał wcale ;)