avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116071.96 kilometrów w tym 2221.96 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

Tak tylko (8410)

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 26.05.2024 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Szarlej-Karczyn-Wróble-Piecki-Bachorce-Bródzki-Kruszwica

Tak, nie było mnie... Nie było zarówno rowerowo, ale też tak jakby duchowo i internetowo za razem. Wiele spraw wymaga czasu, wymaga rozwiązania oraz co najistotniejsze zrozumienia.
Każdy człowiek w życiu potrzebuje przerwy, zwolnienia biegu, tak by zwyczajnie się po prostu działo. Inaczej, być może lepiej, dla siebie i dla tych, którzy pomimo wszystko są, byli i będą.
To już nie będzie ta sama bajka, ale o tym samym.
Ulotność życia raczy o sobie przypominać, może i tak cały czas w różnych sytuacjach, lecz często poniewczasie rozumiemy jej intencje, znaki stają się wyraźniejsze, boleśnie dosadne…
Co jest ważne ? Cały czas to pytanie jak bumerang powraca i tylko nam się zdaje, że znamy odpowiedź. Zmieniamy coś w naszym dotychczasowym życiu i w różnych jego aspektach w nadziei na odmianę. Spoglądamy na wszelakie jego wartości raz jeszcze z zupełnie innej strony, analizując przeszłość jednocześnie nie mając żadnej pewności pozostajemy bez oczywistych i jednoznacznych wniosków.
Musiałem się dziś przejechać, choć troszkę. Pobyć te chwil kilka tak jak lubię. Bardzo mi tego brakowało...