avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116071.96 kilometrów w tym 2221.96 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Wiatr 7m/s
  • Sprzęt Trek
  • mapa trasy mini

Wiatr i pętelka nieczęsta (9039)

Sobota, 11 maja 2024 · dodano: 11.05.2024 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Kobylniki-Szarlej-Karczyn-Witowy-Góra-Dziennice-Balczewo-Marcinkowo-Parchanie-Modliborzyce-Wonorze-Oścniszczewko-Murzynko-Lipie-Śrubsk-Gąski-Słońsko-Balin-Inowrocław-Sikorowo-Szarlej-Kobylniki-Kruszwica

Zdarza się i tak, że dzień mnie powita odmienny niżli pierwotnie przewidywałem, bowiem praca mnie znalazła, co prawda w niepełnym wymiarze przedpołudniowym, ale zawsze. Prawdą też jest co nie miało to być rowerowe popołudnie, ale głosu swojego nie posłuchałem i pojechałem. Dobrze, że chociaż w rękaw długi, bowiem wiatry północne chłód niosą nawet kiedy maj w pełni. Trochę mi też smutno, bowiem jutro w innych okolicznościach wraz z rumakiem mógłbym się znaleźć, przełęcze Gór Sowich w ramach Smoczego Traktu przemierzać. Niestety, następnym razem może będzie mi dane i tej myśli nadzieją przeszytą trzymać się będę. Życie bowiem nieprzewidywalne bywa a w swym pięknie okrutne i kruche zarazem.
Dziś z nastawieniem na przejażdżkę relaksacyjną, pętelką nieczęstą bowiem te strony zdecydowanie rzadziej odwiedzam a przeto ciekawsze się stają tudzież odkrywcze. Popatrzeć w niebo, sfotografować po raz setny kolejowe tory, pod starym młynem przystanąć, historii krztę mijanej wsi poznać, kota w kadr uchwycić i facelii fioletem na chwile choćby się zachwycić...

Taka rowerowa droga ewentualnie może być ;)

Pewnie, że tak... Jak nie, jak tak :)