avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116684.65 kilometrów w tym 2224.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Sprzęt Trek

Póki lato trwa

Czwartek, 3 września 2020 · dodano: 03.09.2020 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Sukowy-Młynice-Starczwo-Strzelno-Ciechrz-Strzelno-Stodólno-Sławsk Wielki-Kruszwica

Ostatnie dni iście jesienną aurą naznaczone zostały i nijak rowerowania poczynić nie szło, co by deszczu przenikliwie nie zaznać. Dziś z kanapowca ewoluowałem w cyklistę co z racji promiennych chwil jeszcze letnich dnia bezczynności nie odda. W roku ubiegłym mniej więcej o tej porze dziesięciotysięcznik rowerowy realnym wydawać się zaczął, lecz w tym roku tudzież sezonie, jakiegoś parcia na tego typu osobiste rekordy nie mam, bowiem inne równie dla mnie ważne już padły. Będzie zatem co będzie w kwestii kilometrażu rowerowego, natomiast trochę spokoju mi nie daje niedotrzymanie postanowień co do uwiecznień, znaczy się relacji filmowych z wypraw tematycznych. Póki co wodne miały miejsce, to tych z kolejowym akcentem jakiś deficyt smutny. Co prawda do końca roku niespełna kwartał, zatem jeszcze nic straconego a żeby motywacji większej dostąpić nabyłem publikację, w której są treści nacechowane kolejowo i może mnie zainspirują.