avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116684.65 kilometrów w tym 2224.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Prędkość max. 40.59km/h
  • Wiatr 2m/s
  • Sprzęt Trek

Towarzysko i browar na Orlenie ;)

Środa, 10 czerwca 2020 · dodano: 10.06.2020 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Tupadły-Ludzisko-Janikowo-Broniewice-Dobieszewice-Pakość-Giebnia-Rybitwy-Kościelec-Dziarnowo-Batkowo-Inowrocław-Tupadły-Kruszwica

Już tradycją stało się, że raz rocznie a bywało i dwa, kompan rowerowy z pojezierza lubuskiego, ziemię kujawską odwiedza. Przed laty dane nam było wspólnie rowerować po okolicznych asfaltach, zgłębiając tajniki kolarstwa wysoce amatorskiego. Miejsce zbiórki stanowi obecnie parking przy dyskoncie "Dino" we wsi Tupadły, choć przed ponad ćwierćwieczem było w tym miejscu łyse pole ;) W latach 90-tych na niedzielną wycieczkę trzeba było się "umówić" w piątek w szkole i w czasach nie telefonicznych, tudzież nieinternetowych nie było za bardzo możliwości kontaktu, co by spotkanie ewentualne odwołać, czy też przełożyć dajmy na to, na inną godzinę. Szkoda, że nie mam żadnych fotek z tego okresu, bowiem fotograficzne dokumentacje naszych wypraw pojawiły się nieco później, bo dopiero pod koniec lat 90-tych. Wówczas należało ze sobą zabrać aparat fotograficzny i pstryknąć z rozmysłem kilka zdjęć, bowiem ograniczeniem była długość kliszy. Dziś w ferworze rozmów zapomniałem o fotach, ale zamieszczam tu kilka z tamtych odległych, ale jakże mile wspominanych czasów.