avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116684.65 kilometrów w tym 2224.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Sprzęt Trek

Nietypowa niedziela szosowa

Niedziela, 8 marca 2020 · dodano: 08.03.2020 | Komentarze 0

Trasa: Kruszw... ups ;) Pakość "Orlen"-Rybitwy-Łącko-Tuczno-Krężoły-Jordanowo-Dźwierzchno-Wojdal-Pakość-Piechcin-Szeroki Kamień-Radłowo-Wierzejewice-Sahara-Broniewice-Janikowo-Giebnia-Lechowo-Pakość "Orlen"

Nietypowo, jak dla mnie znaczy się ;) Sporadycznie decyduję się na jazdę w grupie, na towarzyskie kręcenie i w ogóle. Stało się, iż wstąpiłem niedawno w szeregi nowopowstałej grupy kolarskiej "notojadzim" . Dużo by pisać, żeby atmosferę i wrażenia oddać z samej jazdy, a i pewnie słownego deficytu bym doznał. Nietypowy też dla mnie był transport rumaka w miejsce zbiórki, no bo jak to tak coś z kołami na kołach wozić. Pojechał więc Trek autem i przyznać muszę, iż w swojej póki co krótkiej historii więcej był wożony niż sam jechał ;) Wyjątkowo, bowiem dziś w ograniczeniach czasowym z rana żem się znalazł. Będzie już tylko lepiej i już nie tak nietypowo, choć szosowo niezmiennie ;)