avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116684.65 kilometrów w tym 2224.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Prędkość max. 41.36km/h
  • Wiatr 5m/s
  • Sprzęt Mont Ventoux

CMV etap -...tak z niechciejstwa i nie po drodze...

Niedziela, 2 września 2018 · dodano: 02.09.2018 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Tupadły-Inowrocław-Sikorowo-Jaronty-Dziennice-Balczewo-Marcinkowo-Parchanie-Wonorze-Modliborzyce-Ośniszczewko-Brudnia-Stanomin-Dąbrowa Biskupia-Pieranie-Papros-Wola Wapowska-Wolany-Bródzki-Kruszwica

Jeśli mi się chce to jadę a jeśli mi się nie chce to... jadę z tą różnicą, że się nie chce. Wiatr jakiś dziwny dziś to niechciejstwo potęgował po trzykroć. A było tak... W godzinach przed i około południowych obowiązkiem służbowym obarczon w pracy na szczęście tylko kilka godzin spędziłem, a w porze zaawansowanie poobiedniej przywdziawszy uniform rowerowy rumakiem na wycieczkę siem udał. Wiało, a mnie bolało kolano nogi lewej i dupa cała... Znów wojewódzka wczoraj odwiedzona droga DW-246, ale zanim nią rumak pomknął o małą wioskę co się zwie Brudnia zahaczyłem z prozaicznych by się zdawało powodów. Droga prosta ku niej prowadzi a z oddali kościół pod wezwaniem anielskim w słońcu połyskuje. Tak naprawdę to byłem tu może raz może dwa, bo to tak nie po drodze. We wsi tzw. nieprzelotowej nie dane mi było przemykać właśnie ze względu na tą jej nieprzelotowość i lokalizację "nie po drodze"... Potem był las, wiatr i pociąg...

Pod wiatr...

Niespełna 100-letni kościół pw. św. Michała Archanioła w Brudni. W przeszłości drzewianne świątynie w tem miejscu stali...

Pociąg spotkać chciałem i mnie wysłuchano...

Pojawił się Helmut Byk ( ET22 - 1157 ) od 4 lat w niebieskim malowaniu "Cargo" ze składem kontenerów.

bez maszynisty :)

Wnętrze kabiny Byka tego właśnie ;)