avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 116684.65 kilometrów w tym 2224.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Prędkość max. 38.14km/h
  • Wiatr 2m/s
  • Sprzęt Mont Ventoux

DCCCXCII etap -...żmija i ślepa droga...

Wtorek, 7 sierpnia 2018 · dodano: 07.08.2018 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Gocanowo-Witowice-Brześć-Jerzyce-Piotrków Kujawski-Połajewo-Przewóz-Broniszewo-Kalina-Koszewo-Lisewo-Czartowo-Skulska Wieś-Buszkowo-Rakowo-Lenartowo-Nożyczyn-Jeziora Wielkie-Dobsko-Włostowo-Kruszwica

Ciepło, coraz cieplej i tylko z samego rana odrobina rześkości nocnej. Już ok. 11-tej temperatura wynosiła ponad 30°C i tylko lekki wietrzyk powietrzem mieszał chłodu odrobinkę dodając. Dziś wycieczka na południowe rubieże regionu odwiedzić śluzę w Koszewie skąd pochodzi ciekawa baba, przejechać się nowym asfaltem między Połajewem i Przewozem oraz sprawdzić stan zasiedlenia bocianów we wsi Kalina. Potem już któryś raz z rzędu w okolicy Buszkowa skończyła mi się asfaltowa nawierzchnia i konieczny staje się odwrót. Przecież dobrze wiedziałem jak tam trzeba jechać, ale nie, musiałem skręcić w ślepą drogę ;) Jak znam życie to skręcę tam jeszcze nie raz i nie dwa.

Tymczasem bohaterem IV etapu TdP z metą w Szczyrku zostaje Michał "Kwiato" Kwiatkowski.

Żmija też doceniła gładkość asfaltowej nawierzchni w okolicy Połajewa

Cudownie ;)

Taka kolej rzeczy, raz nad wodą, raz na wodzie