avatar Blog rowerowy Arnoldzika z miasteczka Kruszwica. Przeróżne liczniki nabiły mi 111858.20 kilometrów w tym 2133.36 po polnych dróżkach, leśnych duktach a nawet po śniegu. Jeżdżę z prędkością średnią 24.42 km/h i to jest istotne
Więcej o Arnoldziku.

• Prędkość max. 45.10km/h
  • Wiatr 5m/s
  • Sprzęt Mont Ventoux

DCCLXXXIX etap -...od sołtysa do sołtysa...

Niedziela, 13 sierpnia 2017 · dodano: 13.08.2017 | Komentarze 0

Trasa: Kruszwica-Rzepowo-Racice-Lachmirowice-Racice-Rzepowo-Łagiewniki-Sukowy-Młynice-Strzelno-Sławsk Wielki-Kruszwica

Dziś między innymi przejażdżka połączona z wizytą u sołtysów wsi leżących na trasie wyścigu CYCLO CUIAVIA mająca na celu dostarczenie plakatów, ulotek informacyjnych ect. Niestety, zapewne ze względu na mszową porę niedzielnego dnia nie udało mi się zastać wszystkich osobiście jednak część materiałów została rozdystrybuowana ;)
Pierwsze kilometry to jazda z mknącą na objazd pętli CC silną grupą składającą się w lwiej części z cyklistów ostrzących zęby na najwyższy stopień podium wyścigu Cyclo Cuiavia. Potem grupa pomknęła dalej a ja rozpocząłem poszukiwania sołtysów. Na koniec co by do przyzwoitej ilości niezbędnego minimum kilometrowego dociągnąć zahaczyłem jeszcze o Strzelno. No tak, silny wiatr i tydzień urlopowego leniuchowania połączony z obżarstwem oraz nadmiernym spożyciem browców dał dziś nieco o sobie znać. Póki co lubię nadal te moje turystyczne jazdy a ściganie pozostawiam innym bowiem hołduję zasadzie, że to co robię musi dawać minimum satysfakcji, że o przyjemności nie wspomnę. Zgadzam się w pełni ze słowami pieśni, której to słowa wyśpiewywane przez artystę Kazelota  brzmiały tak;
"Jeśli nie chcesz wybierać - wtedy tam nie chodź
Jeśli nie chcesz polityki - sam prawdy dochodź
Jeśli nie chcesz być pod batem - jakoś się hartuj
Jeśli nie chcesz się ścigać - wtedy nie startuj "
Zatem nic mi nie jest w stanie zaszkodzić w tej kwestii :)